Holasss

Lauburu
Hola a tots. Visc a Mataró.  Ja fa uns quans anys vaig deixar la bici i ara m'he comprat una bici sencilleta però per defendre'm ja està be i l'edat no perdona tampoc.
Espero a que feu una sortideta light per tornar a disfrutar a dalt de la bici.
Salut i que disfruteu per Camprodón. Jo no estic al nivell per anar-hi.

Re: Holasss

jormas7
Administrator
Hola Lauburu, pots venir quan vulguis amb nosaltres, si segueixes el blog veuras on quedem. Pel teu estat de forma no pateixis, normalment sempre hi ha alguna variant de tornada a mitja ruta, i es clar, sempre de baixada. No dubtis en venir.

Re: Holasss

Jose11
Bienvenido, Lauburu.
Te esperamos pronto, respecto al nivel, como dice Jordi, no te preocupes...hay para todos los gustos..ánimate y nos vemos pronto!!!