Entrenament bàsic

xsanse
Ei nanos! avui em porten la nena i com que fa uns 10 anys que no toco bici  havia pensat en fer una sortida llargueta per la costa. Per anar agafant-li tacte...

La pregunta és ... quines distàncies?  havia pensat fins mongat més o menys, que anar i tornar son uns 40 km. O en què m'haig de fixar?

Més o menys tinc al cap:
- Aquesta setmana 40 km en plà.
- Setmana vinent Pujar per cabrera fins la font picant.
- 1ra setmana d'abril descans (cursa del corteingles)
- Següent jugar-me-la i pujar a burriac per argentona.

Però clar... tot això depén de les sensacions que tingui aquests dies...

Aix... semblo un nen amb el fuerte de playmobil el dia de reis.

Si algú em pot fer cinc cèntims serà d'agraïr! :)